Marcepany A.Blikle
Branding, OpakowaniaMarcepany A.Blikle
Wyzwanie
Projekt opakowań na Marcepany oraz Praliny znanej firmy cukierniczej A. Blikle. Celem projektu było nadanie nowego wizerunku klasycznym produktom firmy. Strategia komunikacyjna firmy zakładało odmłodzenie całej linii produktowej, odejście od wizerunku firmy posiadającej w ofercie tylko tradycyjne produkty i pozyskaniu młodszego klienta.
Rezultat
Zaproponowany projekty są pozbawione poważnego tonu swoich poprzedników z wizerunkami przodków, założycieli firmy oraz reprodukcjami klasycznego malarstwa. Praliny nawiązują graficznymi elementami do stylistyki art nouveau co dobrze koresponduje ze znakiem firmy i długą historią przedsiębiorstwa. Na opakowaniu marcepanów widniej kolorowa klawiatura fortepianu co łączy w sobie nawiązanie do nazwy produktu – Marcepany Chopin oraz wyglądu samych czekoladek pakowanych w kolorowe sreberka. Całość pozostaje w dalszym ciągu elegancka a kolorowe elementy opakowania Marcepanów nadają całości nowego bardziej przystępnego charakteru.
Projekt graficzny Maciej Suszczyński
zakres prac Projekt graficzny, DTP, produkcja
Klient: A.Blikle